28 Mart 2012 Çarşamba

First load. premium account

First load.
User: fst3051465
Pass: v8f1auru

Flemonster premium account

Flemonster User: freqman
Pass: apexe71s
User: jptune
Pass: 88keys

Uploading.com premium account

Unibytes premium account

Unibytes premium account
79096875897:apJjh53N

Megashare Premium Account

Usenext Premium Account

Usenext Premium Account
Juggernaut:Juggernaut
synadari:synadari

Net-Flix Premium Account

Net-Flix Premium Account eddie22:eddie22
janine:janine
tekweeny:1nailuj1
moansjones:daddy71
lauretta:lauretta
friendlycow@gmail.com:homers
lauretta:lauretta
mendez:mendez

Geçerli bir Win32 uygulaması değil Metin belgesi Geçerli Win32 Degil hatasi

bendeki sorun "wmplayer.exe geçerli bir win32 uygulaması değil" hata mesajı çıkması ve windows media player ın kesinlikle çalışmamasıydı. (hata mesajı netten indirdiğim rar dosyasındaki bir mp3'ü çalıştırmam sonrasında çıkmaya başlamıştı.)
Sistemim Vista. Yaklaşık 2 hafta denemediğim şey kalmamıştı. Sistemi neredeyse her türlü antivirüs vs programlarıyla da taratmama rağmen hiç bir sonuç alamıyordum kısacası kafayı yemek üzereydim! Üstelik Vista'da wmplayer'i yeni baştan indirip kurmak olayı da yok! (Bu da nedendir anlamış değilim?)
Tam pes edip bir dolu uğraşıyı göze alarak format atıp sistemi yeni baştan kurmak düşüncesindeyken sistemde kurulu olan "Emsisoft" antimalware programının ayarlarını gözden geçireyim dedim.
İncelerken ne göreyim! meğersem wmplayer'in çalışmasına Emsisoft yasak koymuş. Sanırım enfekte dosyayla birlikte bunu çalıştırmaya çalışan exe ye de o an engel koydu. Sonuçta ayarlar içinden engeli kaldırınca herşey normale dönmüş oldu
Ben bu nedenle bu sorunu yaşayanlara, diğer çözümlerin yanısıra bendeki gibi öncelikle sistemlerinde çalışan Emsisoft veya benzeri gerçek zamanlı koruma sağlayan bir programın veya varsa güvenlik duvarı gibi programların ilgili exe'lerin çalışmasına bir engel koyup koymadıklarını da araştırmalarını öneriyorum. Kalın sağlıcakla.

32 Farz

İMANIN ŞARTLARI
1- Allah'ın varlığına ve birliğine inanmak.
2- Allah'ın meleklerine inanmak.
3- Allah'ın kitablarına inanmak.
4- Allah'ın peygamberlerine inanmak.
5- Ahiret gününe inanmak.
6- Kadere, hayır ve şerrin yaratıcısının Allah (Celle Celâlühû) olduğuna inanmak.


İSLAMIN ŞARTLARI
1- Kelime-i şehadet getirmek.
2- Namaz kılmak.
3- Oruç tutmak.
4- Zekat vermek.
5- Haccetmek.



ABDESTİN FARZLARI
1- Yüzünü yıkamak.
2- Kollarını (dirsekleriyle beraber) yıkamak.
3- Başının dörtte birini meshetmek.
4- Ayaklarını (topuklarıyla beraber) yıkamak.



GUSLÜN FARZLARI
1- Ağzına su vermek.
2- Burnuna su vermek.
3- Bütün bedenini yıkamak.



TEYEMMÜMÜN FARZLARI
1- Niyet.
2- İki darb ve mesh.



NAMAZIN FARZLARI
Dışında olanlar:
1- Hadesten taharet
2- Necasetten taharet
3- Setr-i avret
4- İstikbal-i Kıble
5- Vakit
6- Niyet

İçinde olanlar:
1- İftitah tekbiri
2- Kıyam
3- Kırâet
4- Rükû
5- Secde
6- Kaide-i ahire.

HADİSLERDE KUR'ÂN-I KERİM'İN FAZÎLETİ


1- Müslim'de rivayet edilen bir hadiste; Ebu Umame (r.a)'den, Resulullah
(s.a.v)'ın şöyle dediği rivayet olunmuştur: "Kur'an'ı öğreniniz. Şüphesiz
o, kıyamet günü ehlin için çok iyi bir şefaatçı olacaktır."

2- En-Nevvas b. Sem'an (r.a) anlatıyor: Hz. Peygamber'i şöyle derken duydum.
"Kıyamet günü Kur'an-ı Kerim ve bu dünyada onunla amel edenler getirilirler.
Önlerinde de kendilerini arkadaş edinenleri savunan Bakara ve Âl-i İmrân
sûreleri bulunur" (Müslim).

3- Buhârî'de rivayet edilen bir hadiste; Osman İbn Affan (r.a)'dan,
Resûlullah (s.a.v)'ın şöyle buyurduğu rivayet olunmuştur: "Aranızda en
hayırlınız Kur'an'ı öğrenen ve öğretendir."

4- Hz. Aişe (r.anha) anlatıyor: Hz Peygamber (s.a.v): "Kur'an'ı okumak
kendisine zor geldiği halde onu takılarak okuyana iki sevap vardır"
buyurmuştur (Buhârî, Müslim).

5- Ebu Musa el-Eş'arî ( r.a) anlatıyor: Hz. Peygamber (s.a.v) şöyle
buyurdu: "Kur'an okuyan ve okuduğuyla amel eden mü'minin örneği, tadı
güzel kokusu güzel turunç meyvesi gibidir. Kur'an okumayan, ancak onunla
amel eden mü'minin örneği de tadı güzel ancak kokusu olmayan ham hurma
gibidir. Kur'an'ı okuyan münâfığın durumu ise kokusu güzel tadı buruk
reyhâne otu gibidir. Kur'an'ı okumayan münâfığın durumu ise kokusu olmyan,
tadı da buruk olan acı yaban keleği gibidir"( Buhârî, Müslim ).

6- Hz. Ömer (r.a) anlatıyor: Hz. Peygamber (s.a.v) "Allah Teâlâ bu
Kur'an'la bazı kavimleri yüceltir bazılarını da batırır" buyurmaktadır
(Buhârî, Müslim).

7- Müttefakun aleyh olan bir hadiste, İbn Ömer (r.a)'den Allah Rasûlü'nün
şöyle dediği rivayet olunmuştur. "Haset (gıpta veya imrenme) sadece iki
yerde olur. Biri Allah'ın kendisine Kur'an öğrenmeyi nasip ettiği kimsedir
ki, onu gece gündüz okur, kendisini işiten komşusu: "Keşke komşuma verilen
Kur'an nimeti bana da verilseydi de, gereği ile amel ettiği gibi ben de
etseydim!" der. Diğeri de, Allahın kendisine mal verdiği kimsedir ki, onu
hak yolda sarfeder. Bunu gören diğer biri: "Keşke şu hayırsever kişiye
verilen mal gibi bana da verilseydi de, onun yaptığı gibi ben de hayır
yapabilseydim!" diye imrenir.

8- el-Berâ b. Âzib (r.a) anlatıyor: Sahabilerden biri atı yanında iple
bağlı olduğu halde Kehf Sûresi'ni okumaya başlar. Derken bir bulut çıkar ve
sahabinin üzerine çökmeye yönelir. Hatta atı bu buluttan ürkmeye başlar.
Sahabi sabah olunca Hz. Peygamber (s.a.v)'e gelip durumu anlatır.
Hz.Peygamber (s.a.v): "O Kur'an için inmiş huzur bulutudur" buyurur
(Buhârî, Müslim).

9- İbni Abbas (r.a) anlatıyor: Hz.Peygamber ( s.a.v): "İçinde Kur'an'dan bir
şey bulunmayan kişi harabe ev gibidir" buyurmuştur (Hadis hasen-sahîhtir;
Tirmizî).

10- Tirmizî'nin hasen ve sahih diye vasıflandırdığı, Ebu Davud'un da rivayet
ettiği bir hadiste Abdullah b. Amr b. el-Âs ( r.a)'ın nakline göre
Hz.Peygamber (s.a.v) şöyle buyurmuştur: "Kur'an ehline; Kur'an'ı oku ve
yüksel, Kur'an'ı tıpkı dünyada okuduğun gibi tane tane tertil üzere oku,
zira senin rütben, okuyacağın son âyetin yakınındadır" denilecektir.

11- Sahîh-i Müslim'de, Ukbe b. Âmir (r.a)'den şöyle bir hadis rivayet
edilmiştir: "Biz, Suffa'da iken Resûlullah (s.a.v) dışarı çıkıp: "Günah
işlemeksizin ve akrabalık bağını koparmaksızın Buthan'a yahut Akik'a kadar
gidip oradan iri hörgüçlü iki deve getirmeyi hanginiz ister?" diye sordu.
"Ya Resûlallah! Biz bunu isteriz" dedik. "Öyle ise sizden herhangi biri
mescide gider de celil ve aziz olan Allah'ın kitabından iki âyet öğrenir
yahut okursa bunlar onun için iki deveden daha hayırlıdır. Üç âyet onun
için dört deveden daha hayırlıdır. Bu âyetlerin sayıları arttıkça, o kadar
deveden daha hayırlıdır."

12- İbn Mes'ud (r.a) Hz. Peygamber (s.a.v)'in şöyle dediğini rivayet
etmiştir: "Bir kavme, Allah'ın kitabını en iyi okuyanları imamlık eder"
(Müslim).

13- Câbir b. Abdullah (r.a) anlatıyor: Hz. Peygamber, Uhud'da öldürülenlerden
iki kişiyi biraraya getirdikten sonra: "Bunlardan hangisi Kur'an'la daha
fazla haşır neşirdi?" diye sorar; birine işaret edilldiği takdirde, önce
onun defin işlemini yapardı (Buhârî-Tirmizî, Nesaî, İbn Mâce).

14- İmrân İbn Husayn (r.a) anlatıyor: Bana Kur'an okuyan bir kadın uğradı,
okudu sonra karşılık istedi ardından da bu isteğini geri alarak şöyle dedi:
Hz.Peygamber (s.a.v) buyurdu ki: "Kim Kur'an okursa karşılığını Allah'dan
istesin. Bir zaman gelecek insanlar Kur'an okuyacaklar da karşılığını
insanlardan isteyecekler" (Hadis hasendir, Tirmizî)

15- İbn-i Mes'ud ( r.a) anlatıyor: Hz. Peygamber (s.a.v) "Allah'ın kitabından
bir harf okuyanın, okuduğu harfe karşılık sevabı vardır. Bir iyilik on katıyla
değerlendirilir. Elif, Lâm, Mîm bir harftir demiyorum. Elif de harftir,
lâm da harftir, mim de harftir" buyurmaktadır (Hadis hasen-sahîhtir,
Tirmizî ).

ALLAH, Kimseyi namaz borcuyla sorguya çıkarmasın..!

ALLAH, Kimseyi namaz borcuyla sorguya çıkarmasın..!

Notepad++ 6.0 Final + Portable(Not Defteri Alternatifi)



Ben Robot 2004 (DVDRip XviD) Türkçe Dublaj

Hard TRUCK 18 Wheels Of Steel (YENİ)












AÇIKLAMA

Gerçekten eğlenerek oynadığım oyunlardan birtanesi vakit geçirmek için bire bir arkdaşlar.
Oyunu oynarken bir yandanda radyo dinliye bilirsiniz :)



LİNKLER


http://www.mirrorcreator.com/files/1VSB5NKQ/Hard_Turck_18_wheels_of_steel_guven66_rdfgag.rar_links


KURULUM

ARKADAŞLAR TEK PART ZATEN OYUN DOSYALARI ÇIKARTIP SETUP exe. Butonuna bastıkdan sonra yüklemeyi yapabilirsiniz

19 Mart 2012 Pazartesi

İslam Alimleri

İslam Alimleri
İmam-ı A´zam Ebu Hanife
İmam-ı Malik
İmam-ı Şafii
İmam-ı Ahmed bin Hanbel
İmam-ı Eşari
İmam-ı Buhari
İmam-ı Müslim
İmam-ı İbni Mace
İmam-ı Tirmizi
İmam-ı Ebu Davud
İmam-ı Nesai
İmam-ı Beyhaki
İmam-ı Taberani
İmam-ı Nevevi
İmam Kasım bin Muhammed
İmam Cafer-i Sadık
Bayezid-i Bistami Hazretleri
Ebul Hasan Harkani Hazretleri
Ebu Ali Farmedi Hazretleri
Hace Yusuf Hemedani
Hace Abdülhalık-I Gocdüvani
Hace Ali Ramiteni
Hace Muhammed Baba Semmasi
Seyyid Emir Külal
Seyyid Muhammed Behaeddin
Alâüddin-i Attar Hazretleri
Hace Yakub-i Çerhi
Hace Ubeydullah-i Ahrar
Kâdi Muhammed Zâhid
Hace Derviş Muhammed
Hâcegi Muhammed Emkenegi
Hace Muhammed Bâkibillah
İmam-ı Ahmed Rabbani
Hace Muhammed Masum Faruki
Hace Seyfeddin-i Faruki
Seyyid Nur Muhammed
Mazhar-ı Can-ı Canan
Mevlana Hâlid-i Bağdâdi

Run-time error 339 hatası

Karşılaşmış olduğunuz problem Visual Basic de yazılmış olan programlarda başka bir bilgisayarda çalıştırırken system32 klasörünün içerisinde mscomm32.ocx dosyasının bulunmamasından kaynaklanmaktadır.Çözüm için aşağıdaki adımları takip edelim.
1- MSCOMM32.OCX dosyasını buradan download ederek C:\Windows\system32 klasörünün içerisine kopyalayalım.
2- MSWINSCK.OCX dosyasını buradan dıownload ederek C:\Windows\system32 kalsörünün içerisine kopyalayalım.
3- Başlat > Çalıştır > regsvr32.exe MSCOMM32.OCX tamam diyoruz.
    Başlat > Çalıştır > regsvr32.exe MSWINSCK.OCX tamam diyoruz ve programı tekrar açmaya çalışalım. Hata alıp almadığımızı kontrol edelim.

4- Probleminiz halen devam ediyorsa; Visual Basic 6.0 Başlangıç Dosyalarını bu adresten indirip kurulum gerçekleştirelim.
Problemin çözülüp çözülmediğini kontrol edip konu hakkında bilgi verirseniz sevinirim.
Kolay Gelsin...

İslam dininde kader Musevilikte kader Mistisizmde Kader

İslam dininde kader 

İslam dininde, kader, ezelden ebede kadar hayır ve şer (iyi ve kötü) meydana gelecek bütün hadiselerin (olaylar) Allah katında malum olmasıdır.
Ehli Sünnet itikadına göre kadere inanmak imanın şartlarındandır ve amentünün bir parçasıdır. Buna göre İslam anlayışındaki kadere inanmayan kişi İslam'dan çıkmış olur.

Musevilikte kader

Musevilik dininde kader inancı diğer dinlere göre bir parça değişiklik gösterir, Museviliğe göre bir insanın kaderi, tüm hayatı boyunca baştan yazılmaz ve bir yıl önceki hâl ve hareketlerine göre yıllık olarak yazılır. Bir yıl boyunca iyi ve hayırlı işler işleyen kişilerin kaderi bir yıl sonrası için iyi yazılır.
Bir Musevi, Musevi Yılbaşısı olan Roşaşana ile Yom Kipur arasındaki 10 gün boyunca bir vicdan muhasebesi yapar ki buna İbranice teşuva adı verilir teşuva İbranice'de geriye dönme anlamına gelir. On gün boyunca, o yıl içinde yapılan tüm hatalı davranışlar gözden geçirilir insanlara karşı yapılan haksızlıklar için Tanrı'dan af dilemek yetmez, o insanlardan da özür dilenmeli ve helalleşilmelidir Tanrı'ya karşı işlenen suçlar içinse tövbe edilir.
9. günün akşamı güneş batmadan bir saat önce Yom Kipur orucuna başlanır. 26 saat aralıksız sürecek olan oruç boyunca çeşitli tövbe duaları edilir. 26. saatin sonunda, orucun bittiğini belirten Şofar (boru) çaldığında, Tanrı'nın gelecek için insanların yeni kaderderlerini yazdığına inanılır.

Mistisizmde Kader

Kader; yanlış bilinen ve bilindiği şekliyle de insan hayatını belirleyen kavramların başında gelmektedir. Kader ilahî takdir anlamında, manasında kullanılsa da aslında bu, kaza kavramının karşılığıdır. Kader; önceden bilmek manasında, insanın ancak sınırlı bir alanda kazanabileceği ve buradaki kullanımıyla bir zamanüstü niteliğe sahip Tanrı niteliğidir. Kader; olacakları bilmek, kaza ise takdir etmektir. İnsan; şartlarla çevrili ve şartlarla beraber günlük hayatını yaşarken ve geleceğini de yönlendirme gayreti içindeyken, kaza kavramı, insan hayatındaki önemi, inansın ya da inanmasın, hayatı biçimlendiren, tartışmasız bir noktadadır. Bu kavram öyle bir şeydir ki, yok denilirse olduğu ve var denilirse, yokluğu dile gelir. Bu kavram kendisini ne tam serbestlikte ne tam bağlılıkta gösterir. "Şu olay kaderdir" dediğimizde, alttan alta öyle olmadığını da hissedebiliriz. Hayatın hem insana hem de yaratıcısına açık bir oluşumlar dünyası olduğu ve yer yer kiminde ilahî izlerin, kiminde de kendi ayak izlerimizin bulunduğu kabul edilirse, hem beşerî sorumluluk-sorumsuzluk dengesi sağlanabilir hem de iki aşırı ucun sorumsuzluğundan kurtulunabilir.

Türk halk kültüründe "Alınyazısı"

“Yazgı” olarak da söylenir. Yeryüzündeki pek çok toplumda insanın yaşayacaklarının önceden Tanrısal bir güç tarafından belirlendiği ve bazı kültürlerde ise bunun bir yere yazılmış olduğu inancı bulunur. Türk kültüründe ise bu yazının insanın alnında olduğu düşünülürdü. Kader anlayışı pek çok inançta mevcut olup insanın başına geleceklerin büyük bir kısmının kendi elinde olmadığı inancına dayanır. Sözcük; "yazı" kelimesiyle ve "yazmak" fiiliyle aynı kökten gelir.[1]

Kaynakça

Ebu Bekri’s-Sıddiyk

Ebu Bekir (Arapça: عبد الله بن أبي قحافة عثمان بن كعب التيمي القرشي أبو بكر الصديق) (tam adı: Abdullah bin Kuhafe bin Kaab et-Teym el-Kureyş, Ebu Bekir es-sıddık) (d. 573 - ö. 23 Ağustos 634), Sünni inanışına göre ilk halife. Müslümanlıktan önceki ismi Abdülkâbe'dir. Müslüman olduktan sonra Muhammed, Ebu Bekir'e Abdullah ismini vermiştir.
En yaygın kullanılan lakaplarından olan es-Sıddîk (sadık, iffetli) sebebiyle sık sık Ebu Bekir es-Sıddîk olarak anılır. Sıddîk lakabını Mirac olayını kendisine haber eden dönemin müşriklerine "Eğer olayı bildiren peygamberse doğru bildirmiştir." şeklinde cevap vermesinden sonra almıştır[1].
Muhammed bin Abdullah'ın, kızı Aişe ile hicret öncesinde Mekke'de evlenmesinden dolayı kayınpederidir. Halifeliği sırasında Kuranmushaf haline getirtmiştir.
Sünni inanışına göre İslâm'a giren hür erkeklerin; Raşit Halifelerin (Dört Halife) (632-634) ve aşere-i mübeşşere'nin ilkidir. Şii inanışına göre ilk müslüman Ali'dir.

Konu başlıkları

 [gizle

Soyu [değiştir]

Ebu Bekir, Benu Teym'lerin Kureyş kabilesindendir, Mekke'de doğmuştur. Babası Ebû Kuhafe, annesi Ümmü'l-Hayr Selma'dır.

Müslüman oluşu [değiştir]

Peygamber ilk vahyi kendisine haber verdiğinde Müslüman olmuştur.
İlk Müslüman tarihçilere göre tüccardı. Kazancının büyük bir bölümünü İslam dini için harcadığı yer alan Ebu Bekir ayrıca ilk Müslümanların İslama davet edilmesinde önemli rol almıştır. Muhammed 622 yılında Mekke'den Medine'ye giderken (Hicret) Ebu Bekir ona eşlik etmiştir. Bu konudan Kuran-ı Kerim'de Tevbe suresi 40. ayetde bahsedilmiştir:
"Eğer siz ona (Peygamber’e) yardım etmezseniz, (biliyorsunuz ki) inkar edenler onu iki kişiden biri olarak (Mekke’den) çıkardıkları zaman, ona bizzat Allah yardım etmişti. Hani onlar mağarada bulunuyorlardı. Hani o arkadaşına, “Üzülme, çünkü Allah bizimle berâber” diyordu. Allah da onun üzerine güven duygusu ve huzur indirmiş, sizin kendilerini görmediğiniz bir takım ordularla onu desteklemiş, böylece inkar edenlerin sözünü alçaltmıştı. Allah’ın sözü ise en yücedir. Allah mutlak güç sahibidir, hüküm ve hikmet sahibidir." (Tevbe, 9/40)
Fahreddin Razi, Leyl Suresi'nin "Temizlenmek üzere malını hayra veren takva sahibi, ondan (ateşten) uzak tutulur. Yüce Rabbinin rızasını istemekten başka onun nezdinde şükranla karşılanacak bir nimet yoktur. Ve o (buna kavuşarak) hoşnut olacaktır." mealindeki 17-21. ayetlerinin, özel olarak Ebu Bekir'den bahsettiğini ve bunun Ebu Bekir'in müslümanların en üstünü olduğu fikrini desteklediğini ifade eder.

Halifeliği [değiştir]

Hicret sonrasında Medine'de Mescid-i Nebevî'nin inşasına katılmış, yardımcı olmuştur. Bundan sonra birçok gazveye katılmış, Bedir Savaşı'nda oğlu Abdurrahman'a karşı savaşmak zorunda kalmıştır.
Muhammed'in 632'deki vefatı sonrası yapılan çeşitli müzakerelerde Ebu Bekir'e bey'at edilmiş, kendisi halife olarak seçilmiştir. Müslüman toplumunun bir kısmı Ebu Bekir'in halifeliğini tanımamıştır.[kaynak belirtilmeli]
Ebubekir döneminde Muhammed'in vefatı sonrası ortaya çıkan dinden dönme hareketlerine, zekât vermek istemeyen kabilelere ve kendisini peygamber ilan eden çeşitli şahıslara karşı savaşılmıştır.[kaynak belirtilmeli]

Kur'anın Mushaf Haline Getirilişi [değiştir]

Ebu Bekir, hafızların bir bir öldürülmesi üzerine tedbir olarak Kur'an'ı mushaf olarak toplatmıştır.
Yaklaşık iki yıllık süren halifeliği hastalanıp vefat etmesiyle son bulmuştur. Son günlerinde yerine imam olarak Ömer'i atamış daha sonra çeşitli istişareler sonrası kendisinden sonra Ömer'i halife tayin eden ahitnameyi Osman'a yazdırmıştır.

Çocukları [değiştir]

Ebu Bekir'in Ümmi Rüman adlı bir kadından dört çocuğu olmuştur.[kaynak belirtilmeli] İsimleri Abdullah, Aişe, Esma ve Abdurrahman'dır.

Lakapları [değiştir]

Câmiu'l Kur'an, es-Sıddîk, el-Atik lakaplarıyla bilinirdi. Ayrıca çok fazla teheccüde kalktığından dolayı"Vaktı Seherde Teheccüd Kılanların Babası" olarakta bilinir.

Süleyman Hilmi Tunahan


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/tr/a/a3/S%C3%BCleyman_Hilmi_Hazretleri.gif


Süleyman Hilmi Tunahan (d. 1888, Bulgaristan, Silistre - ö. 16 Eylül 1959 Üsküdar, İstanbul), din adamı, âlîm.
Osmanlı Devleti egemenliği döneminde Silistre olarak bilinen, bugünkü adıyla Bulgaristan'ın Silistre şehrinin bir köyü olan Ferhatlar'da doğdu. Silsile-i saadat büyüklerinden olup otuzüçüncü ve son halkası olarak sevenleri tarafından kabul edilir. İstanbul'da Diyanet İşleri Başkanlığı'na bağlı olarak Selatin camileri adıyla bilinen, aralarında Sirkeci'de bulunan Yeni Camii, Fatih semtine bağlı olan Şehzade Camii gibi dini mekanlarda görev yaptı. Vefatından önce Sultan Ahmet Camii'nde görevliydi.
1924 yılında Süleyman Hilmi Tunahan, Kur'an-ı Kerîm okutmak için İstanbul'da Osmanlı sisteminde Medrese adı verilen özel okulunda kendi geliştirdiği eğitim sistemi ile çok sayıda öğrenci okuttu. Bu medreseler mevcut Cumhuriyet dönemi yasalarına aykırı olduğu için eğitim faaliyetleri gizlilik içinde yürütüldü. Süleyman Hilmi Tunahan, Süleymancılık akımını kesin bir dille reddetmiştir. Süleyman Efendi, 1959 yılında devletin bir memuru olarak vefatından sonra da uzun bir dönem bu eğitim faaliyetleri gizli kalmıştır.
Süleyman Efendi, dînî ders verebilmek için devrin en önemli 500 alimini toplamış onlara dinin devamının kendi ellerinde olduğunu, her birinin 2 öğrenci yetiştirmesi halinde 2 nesil daha dinin unutmayacağını anlatmıştır[kaynak belirtilmeli]. Aynı toplantı sonunda resmi makamlara gönderdiği bir telgrafta "Biz isim ve imzaları bulunan dersiamlar hiçbir ücret talep etmeden Müslüman çocuklarından arzu edenlere din dersi vermeye hazırız" diyerek izin istemiş ancak resmi makamların "Memlekette Tevhid-i Tedrisat Kanunu yürürlüktedir. Hilafına hareket şiddetle ceza-i müstelzimdir" cevabı üzerine kendisi ve birkaç dersiam dışında tamamı geri adım atmıştır[kaynak belirtilmeli]. Okutmaya talebe bulamayıp kendi kızlarını okutarak başlamış, daha sonra birer ikişer talebeleri artmıştır. Kur'an-ı Kerîm dersleri gizlilik içinde, izbe ve soğuk mekânlarda şehir içi taksi yolculuklarında, tren kompartımanlarında yürütülmüştür. Daha 30 yaşındayken profesör unvanı alan Süleyman Hilmi Tunahan, aynı zamanda hukuk fakültesini yüksek dereceyle bitirmiştir. Çok sayıda Kur’an kursu hocası, vaiz ve müftü yetiştirmiştir. Tunahan’ın en önemli eseri Kur'an-ı Kerîm okumayı kısa zamanda öğreten “Elif Cüzü”dür. Kendisi kitap yazmaktan çok kitapları yaşayacak ayaklı kitap yetiştirmeyi uygun görmüştür. 1970 yılında dönemin hükümeti tarafından öğrencilerinin oluşturduğu grupların çalışmaları serbest bırakılarak okulları resmen tanındı.

Silsile-i saadat / Silsile-i zeheb / Altun silsile [değiştir]

Ana madde: Silsile-i saadat
İslâm peygamberi Hazreti Muhammed'in kendisinden sonra kendisinin yerine vekâlet edeceğini Hadis-i şeriflerinde haber verdiği evliyaların oluşturduğu zincirdir. Ebu Bekri’s-Sıddiyk ile başlayıp Ebu’l Faruk Süleyman Hilmi Silistrevi ile son bulduğuna inanılan 33 Mürşid-i Kamil´in dahil olduğu manevi yola verilen isme denir.
  1. Ebu Bekri’s-Sıddiyk
  2. Salmân-ı Fârisî
  3. Kâsım bin Muhammed
  4. Cafer-i Sadık
  5. Bayezid-î Bistamî
  6. Ebu’l-Hasan Harkani
  7. Ebu Ali Farimidi
  8. Yusuf Hemedani
  9. Abdu’l-Halık Gucdüvani
  10. Hace Arif Rivgiri
  11. Mahmud İncir Fag’nevi
  12. Hace Arif Ramitini
  13. Muhammed Baba Semasi
  14. Seyyid Emir Külal
  15. Muhammed Bahaüddin Nakşibend
  16. Hace Alaaddin-i Attar
  17. Yakub Çerhi
  18. Hace Ubeydullah Ahrar
  19. Hace Muhammed Zahid
  20. Derviş Mehmed
  21. Muhammed Hacegi Emkengi
  22. Hace Muhammed Bakibillah
  23. İmam-ı Rabbani Ahmed-i Faruk-i Serhendi
  24. Hace Muhammed Masum
  25. Şeyh Seyfüddin Arif
  26. Muhammed Nurü’l-Bedvani
  27. Şemsüddin Habibullah İbn-i Mirza Can
  28. Abdullah-ı Dehlevi
  29. Hafız Ebu Said Sahib
  30. Habibullah Can-ı Canan
  31. Muhammed Mazhar İş’an Can-ı Canan
  32. Selahüddin İbn-i Mevlana Siracüddin
  33. Ebu’l Faruk Süleyman Hilmi Silistrevi